Friday 9 November 2012

RETRO NITE

Tahun ini dinner di sekolah aku bertema kan Retro... Hampir 2 Minggu jugek la aku serve2 pakaian retro ni..  Susah juga la bagi aku.. Bab aku tak lalui zaman tu.. Sepanjang dua minggu tu macam2 baju aku beli.. Sume tak kena.. Last2 aku pikir nak pakai warna kontra iaitu Kuning dan Pink..  Sgt kelakar.. Tapi aku berani kan juga amik warna tu.. Nak berfesyen ni kene la berani kan.. Hehehe..  Tapi dengan pemilihan warna tu membuatkan aku kelihatan semakin bam-bam.. Oh no... Aku terlepas pandang.. hahaha... Tapi tak pe.. Ade aku kesah.. Hahaha...


 Ni adalah aturcara majlis pada Malam Retro tu.. Cantik kan... Bile aku sampai jerk aku dapat Aturcara Majlis ni n door gift...  Bile turun tangga nak cari tempat, aku tgk ramai dah sampai... Aku ingat aku yg terawal.. Yerk la.. Plan nak datang awal bab malu kalau lambat datang.. Orang dah ramai.. Semua tengok fesyen Retro entah pape aku ni... Last2 memang semua orang tengok.. Malu la.. hehehe...  Aku amik tempat dekat dgn pentas lak tu... 


Ni keadaan pentas aku.. Siap ade band.. Korang pernah dengar tak band LIPAN BARA..  Diorang ni zaman2 remaja pegi audition tak lepas..kene kritik jerk..  Sebab frus tak dapat jadi artis.. Diorang pilih kerjaya cikgu.. Hahaha.. Ok ape..  Tapi mlm tu diorang buktikan yang diorang ni sebenarnye yang terbaik...

 
Ni la giutarist, bass n drummer ade class kan.. Retro zaman rocker diorang ni... tapi comel sangat..hehehe...


Ni adalah penyayi2 retro mlm tu...Pas ni barisan juri dan juga pengkritik tetap... 

 
Nampaknya 3 juri menyukai persembahan mereka malam itu.. Cuma seorang juri masih tidak berpuas hati dengan persembahan mereka malam itu... Hahaha

Sambil diorang ni menyayi melalak aku pon ape la... Pi beratur cari makan...


Sambil2 beratur tu posing la sikit kan....hehehe... Pantang nmpak camera jugek la aku ni... huhuhu

Banyak gile aku mkn mlm tu.. Ye la.. dari kol 2 petang kosongkan perot.. hahahaha


hah.. tgk tu.. byk kan.. sampai licin aku mkn...  sedap la plak.. maybe perot aku dah lapo sangat kot time tu...


Ni rakan2 semeja ku.. Di sebab kan aku terlalu over berpakaian.. Aku jadi malu dengan diorang.. Hahaha...
Mase study dulu aku tak la malu berfesyen..  Adakah ini di sebabkan faktor usia..  Aku tak la tua mane pon.. 25 tahun pon belom... 

Korang pernah nampak tak zaman retro ade orang men laptop.. Malam hari tu jerk ade tau.. hahaha


hahaha... Rare kan... Bukan senang nak jempe wei... Hehehe..

Mengenai cabutan bertuah mlm tu aku tak berape xcited.. Bab aku dapat cabutan bertuah no 34.. Hamper yang dah 2 minggu aku tgk dalam bilik CC.. Tapi tak pe.. Alhamdulilah... Dapat jugek.. Ko ade?? 

Aku tak tggu majlis abis aku dah balik dah...  Cian anak aku.. Tak dapat menyusu dgn aku hari tu.. Tapi cite mlm tu lom abis la... Masa yang aku nanti2 kan adalah King and Queen Retro..Sapo la agaknye..

Aku tau pon dari cerita diorang esoknya..  Mase malam tu aku target King nye yang ni...



Sangat Retro kan dia.. So aku pon take picture dgn dia sebagai kenagan.. Lagipon dia nak berpindah dah ke  Terengganu.. Dia adalah guru yang paling best.. Leh bawa bergurau... huhuhu.. Pas ni rindu la aku kat dia... hehehe.. Selamat jalan.. Bye2.. hehehe...

Pas tu esoknye ade orang bgtau aku... Dia ingt yang dapat gelaran Queen retro malam tu antara aku atau budak kecik tu...


Tapi aku rase.. Mustahil la aku..  Mesti dak kecik tu..  Aku memang target dia la Queen malam tu... Tapi sangkaan aku meleset betol malam tu..  Pemenang King Retro malam itu adalah...

jeng..jeng..jeng...


Bukan yang baju putih tu yerk.. Baju belang2..Seluar kembang bawah tak nmpak la pulak...  Hehehe...

Queen pulak di menangi oleh..................................


Hah...ini dia... Ramlah ram.... Eh salah... Pn Ramlah Othman.. Hehehe... Sangat cool kan...

Tahniah pada kamu berdua.. 


Ni la barisan orang kuat yang menjayakan Majlis ni...Terima Kasih yerk...

Tahniah pada AJK BAKES 2012 kerana menjayakan malam retro ni... Best sangat........... Tahun depan wat tema best lagi k... Suke aku dinner yang ade tema ni.. Leh aku melaram n shopping... hahaha...

No comments:

Post a Comment