Monday 19 November 2012

Ragam thaqif di malam hari

Aku tak leh lupe bile hubby cerita mengenai ragam Thaqif bile masing2 tengah tido...
Thaqif ni walau dah 5 bulan 3 minggu.. Dia tetap bangun malam untuk menyusu... Bile aku betol2 mengantuk kekadang rengekkan Thaqif aku tak sedar..  Tapi kalau dia melalak, ngantok cam mane pon tetap aku sedar..huhuhu..
Tetibe 1 hari tu aku tersedar dia tengah mengisap siku aku..sampai kebas aku rase..Pas tu terus dia melalak.. Nak kejot aku la tu..huhuhu...  Esoknya aku cerita kat hubby..  Rupa2 dia memang cam tu... Selalu hubby yang kene..  Sampai hidung hubby pon Thaqif isap juga..  Hehehe.. Kelakar plak..  Apo la anak mama...  Men sambar jerk ape yang dekat dengan mulut dia... Bagi puting kosong lagi kuat dia melalak...  Layan kan jerk la buah hati aku sorang ni..  Hehehe


hehe..sajer jerk post gmbo ni..hehe.........





No comments:

Post a Comment