Monday 26 November 2012

DUREX ??

Mesti pelik aku bagi title DUREX kan?? Hehehe....
Ni bukan Family Planing aku yerk.. Aku tak pakai Family Planing ni.. Aku ikut plan Allah s.w.t.. Bila2 Allah nak bagi aku cahaya mata, aku terima jerk..Hanya dia mengetahui segalanya... :) 

Sebenarnya ade cerite kelakar mengenai MAMAT n MINAH ni...  Cian MINAH ni kene buli dgn MAMAT ni.. Masih ade lagi rupenye orang tak tau ape itu DUREX.. Macam pelik..  Tapi sebenarnya ade..  Hehehe... 

Aku tak leh la letak  nama mereka..  Malu mereka nanti.. Hehehe...

Kisahnye aku n rakan-rakan nak pegi mkn sempena perpisahan salah seorang daripada kami la... Ade seorang rakan ni suruh la MINAH ni berhenti di Esso nak keluarkan duit di mesin ATM..  Aku masih berbual dengan MINAH, MAMAT dan sorang lagi rakan...  Aku tengok MINAH mencapai handbeg dia mcm nak keluar juge.  MAMAT ni pon order la "DUREX satu kak".. MINAH ni terus pergi..  Dalam perjalanan nak ke pintu Esso tu si MINAH ni dok tengok melalui cermin ape itu DUREX..  Dia tengok jerk kat rak durex tu..  Lepas selesai urusan di ATM dia pegi kaunter n order kat cahier tu... "Dik..DUREX satu"  Cahier tu mcm pelik... Bile cashier tu amik dia tanye.. "Ape bende ni dik"  Cashier tu pon jawap la "Kondom la kak" (Pandai juga MINAH tu tanye dulu..tak la terus beli..kalau beli sape nak pakai.. MAMAT tu single lagi..huhuhu)

MINAH tu terus cakap... "Kurang ajar punye MAMAT ni kene kan aku.. Budak dalam kerete tu order.. Akak ingatkan rokok.." Cashier tu pon boleh jengah dalam kereta.. Aku, MAMAT, n lagi 2 orang rakan dok gelak sakan dalam kereta...Memang lurus betul si MINAH ni..  Tak pe... Bile lagi nak kenekan dia...  Dia nak pindah dah pon... huhuhu

Hah..bagi sesiapa yang tak tau tu.. DUREX tu adalah jenama bagi kondom..  Bagi yang dah khawin yang gune perancang keluarga pakai kondom tu mesti tau kan..  Bagi yang bujang jangan sesekali nak gune k.. Nanti kene sambar petir.. Hehehe..


Ujong2 si MAMAT ni ckap dgn aku "Peh.. rugi betul aku cakap durex..  Kalau aku pesan Dunhill tu dapat free aku sekotak" Hah.. Padan la dengan muke ko..!!

Rokok membahayakan kesihatan ok.. Hehehe...



No comments:

Post a Comment